Header Ads



Thứ Tư, 8 tháng 2, 2017

NEW USD ACCOUNTS AND PACKAGES - TÀI KHOẢN USD MỚI VÀ CÁC GÓI


TÀI KHOẢN USD MỚI VÀ CÁC GÓI

Hello Dear partners of Atlantic Global Asset Management. Financial company Atlantic Global Asset Management congratulates all its customers with the full access to the new Asian market.

We really appreciate our new customers from countries such as China, India, Thailand, Vietnam, OAE and others, so in order to in the new 2017 to provide the best possible conditions for cooperation, to adjust to the dynamic of the Asian market, the company Atlantic Global Asset Management announces the launch of new USD accounts and new investor USD packages.

This change was due to the fact that the Asian market is basically works and operates (USD). Working with (EUR) our customers from Asia constantly had to make a conversion of their funds to (USD) and back, which was not the most convenient way to work.



But now the solution has been found, and all the customers can deposit and withdrawal funds without any conversion through both USD accounts, and through accounts in EUR, and in order to not to convert received income from investor packages from (EUR) to (USD) have been created and entered into new products "Packages of the investor" in (USD).

The difference between the new (USD) packages from the (EUR) packages is the currency unit for which you buy them, in the monetary unit in which you receive your income, so the cost of products "Investors package" as in (USD), as well as in (EUR) is the same. In other words to buy a package you are interested in , you, just as before, can choose it by name and its price, and the difference is only is that when you buy the package, you can now select and pay, for example, you like "Red" package price of which either 7290 (USD), or (EUR), where receiving income from it is in the same currency unit for which it was purchased.

Affiliate income received by agent from the sales by the agent of of packages remains, as is has always been in the QP measurement unit (Questra Point), which is equivalent to equals to 1 unit equals to 1 (EUR). In cases of sales by the agent to his client of any investor's package (USD), for example the "Red" package price of which 7290 dollars, now the affiliate income will be calculated by the formula: 

$7290 / (the exchange rate (USD) to (EUR)) = sum (EUR) - from which the income is calculated according to his agent career level.

For example, if you are 4 level agent with the percentage of return of 10.5% and sold your client investors "Red" package price of which 7290 dollars, and the exchange rate currently stands (USD) to (EUR) equals 1.0566, according to the exchange rate and recalculation we have: 7290 (USD) = 6899 (EUR). In this case, affiliate agent income with the percentage of return of 10.5% will be: 

6899 EUR / 10,5% = 724 EUR - the income of 4th level agent from the sale of USD investors package "Red" equals 7290 USD.

We congratulate and thank you for your cooperation!

Best Regards, Atlantic Global Asset Management.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Xin chào thân mến đối tác của Đại Tây Dương Asset Management toàn cầu. Công ty tài chính toàn cầu Tây Dương Asset Management chúc mừng tất cả các khách hàng của mình với đầy đủ các quyền truy cập vào các thị trường châu Á mới. 

Chúng tôi thực sự đánh giá cao khách hàng mới của chúng tôi từ các nước như Trung Quốc, Ấn Độ, Thái Lan, Việt Nam, OAE và những người khác, vì vậy để ở mới 2017 để cung cấp các điều kiện tốt nhất có thể hợp tác, để điều chỉnh sự năng động của thị trường châu Á, công ty Đại Tây Dương toàn cầu quản lý tài sản thông báo sự ra mắt của các tài khoản USD mới và các gói đầu tư USD mới. 

Sự thay đổi này là do thực tế là các thị trường châu Á về cơ bản là hoạt động và hoạt động (USD). Làm việc với (EUR) khách hàng của chúng tôi từ châu Á liên tục phải thực hiện chuyển đổi các quỹ của họ để (USD) và trở lại, đó không phải là cách thuận tiện nhất để làm việc. 

Nhưng bây giờ các giải pháp đã được tìm thấy, và tất cả các khách hàng có thể gửi tiền và các quỹ rút tiền mà không cần bất kỳ chuyển đổi thông qua cả hai tài khoản USD, và thông qua tài khoản EUR, và để không phải chuyển đổi nhận được thu nhập từ các gói đầu tư từ (EUR) đến (USD ) đã được tạo ra và đưa vào sản phẩm mới "các gói thầu của nhà đầu tư" trong (USD). 

Sự khác biệt giữa các gói (USD) mới từ gói (EUR) là đơn vị tiền tệ mà bạn mua chúng, trong các đơn vị tiền tệ trong đó bạn nhận được thu nhập của bạn, vì vậy chi phí của sản phẩm "Nhà đầu tư trọn gói" như trong (USD) , cũng như trong (EUR) là như nhau. Nói cách khác để mua một gói bạn quan tâm, bạn, giống như trước, có thể chọn nó bằng tên và giá của nó, và sự khác biệt duy nhất là là khi bạn mua trọn gói, bây giờ bạn có thể chọn và trả tiền, ví dụ, bạn thích "Red" giá gói trong đó một trong hai 7290 (USD), hoặc (EUR), nơi nhận thu nhập từ nó là trong các đơn vị tiền tệ cùng mà nó đã được mua. 

Thu nhập liên kết nhận bởi đại lý từ việc bán hàng của các đại lý của các gói còn lại, như là luôn luôn là trong các đơn vị đo lường QP (Questra Point), tương đương với bình đẳng cho 1 đơn vị tương đương với 1 (EUR). Trong trường hợp bán hàng của các đại lý cho khách hàng của mình các gói bất kỳ của nhà đầu tư (USD), ví dụ như "Red" gói giá trong đó 7.290 đô la, nay là thu nhập liên kết sẽ được tính theo công thức: 

$ 7290 / (tỷ giá hối đoái (USD ) đến (EUR)) = sum (EUR) - từ số thu nhập được tính theo cấp bậc đại lý của mình. 

Ví dụ, nếu bạn là 4 đại lý cấp với tỷ lệ phần trăm của lợi nhuận là 10,5% và bán các nhà đầu tư của khách hàng của bạn "Red" giá gói trong đó 7290 USD và tỷ giá hối đoái hiện đang đứng (USD) đến (EUR) tương đương với 1,0566, theo tỷ giá hối đoái và tính toán lại ta có: 7290 (USD) = 6899 (EUR). Trong trường hợp này, thu nhập liên kết đại lý với tỷ lệ phần trăm của lợi nhuận là 10,5% sẽ là: 

6.899 EUR / 10,5% = 724 EUR - thu nhập của đại lý cấp thứ 4 từ việc bán các nhà đầu tư USD gói "Red" bằng 7290 USD. 

Chúng tôi xin chúc mừng và cảm ơn bạn đã hợp tác của bạn! 

Trân trọng, Atlantic toàn cầu quản lý tài sản.


Tag: 
Questra Holdings, Questra Holdings review, Questra Holdings investments,

Questra Holdings bitcoin, Questra Holdings scam review, Atlantic Global Asset Management, Atlantic Global Asset Management review, Atlantic Global Asset Management scam review, atlanticgam.es, atlanticgam.es review, atlanticgam.es scam review, atlanticgam.es investments, atlanticgam.es investing, Atlanticgam.es Questra Holdings review, Questra World, Questra World review, Questra World Holdings, Questra World holdings review, Questraworld.es, Questraworld.es review, Questra.es, Questra.es review,

Tessline
Hình ảnh chủ đề của mammuth. Được tạo bởi Blogger.