Header Ads



Thứ Tư, 15 tháng 3, 2017

Atlantic Global Asset Management Offers Opportunities of Bitcoin Investments


Source English: https://www.cryptocoinsnews.com/atlantic-global-asset-management-offers-opportunities-bitcoin-investments/ 

Bitcoin Press Release: In 2016 incorporated investment fund Atlantic Global Asset Management (A.G.A.M.) obtained new financial license permitting to make investments not only for private persons but also for legal entities.
In order to simplify the process of payment of dividends the fund permanently works on the implementation of different payment systems and instruments. And now every investor can make deposits in bitcoins.

President of Atlantic Global Asset Management Antonino Robalo says: “We try to move with the time”. Bitcoin crypto-currency has already become one of the standards of Trade finance performing. We offer our clients an opportunity to use it. Usability of this currency is in its absolute anonymity. Our work in different countries shows that many politicians, officers, state officials want to take advantages of work with A.G.A.M. but along with this according to legislation of their countries shall not be entitled to do business or investment activities. Using of Bitcoin crypto-currency solves a problem with tax authorities in any country. In addition to this, you do not have to use controlled bank transfer systems in which each step is necessary to confirm by the relevant documents or permits. As can be seen from the above, our USA clients will be able to work with bank in Cape Verde or our branch in any country without any problems.”
Atlantic Global Asset Management C.A. (Atlantic G.A.M., A.G.A.M.) global incorporated investment fund with main office in Cape Verde established in January 2016. Key business lines: assets and liabilities purchase and sale, rehabilitation of distressed companies, preparing companies for IPO.
Atlantic Global Asset Management official website: https://atlanticgam.es/
Bitcoin Thông cáo báo chí: Trong năm 2016 quỹ đầu tư kết hợp Đại Tây Dương Toàn cầu Asset Management (Agam) nhận được bằng lái tài chính mới cho phép để thực hiện đầu tư không chỉ đối với các cá nhân mà còn đối với pháp nhân.
Để đơn giản hóa quá trình thanh toán cổ tức quỹ vĩnh viễn hoạt động trên việc thực hiện các hệ thống thanh toán khác nhau và các công cụ. Và bây giờ mỗi nhà đầu tư có thể làm cho tiền gửi bằng Bitcoins.
Chủ tịch của Đại Tây Dương Toàn cầu Asset Management Antonino Robalo nói: "Chúng tôi cố gắng để di chuyển với thời gian". Bitcoin crypto-tiền tệ đã trở thành một trong những tiêu chuẩn của tài trợ thương mại thực hiện. Chúng tôi cung cấp cho khách hàng của chúng tôi một cơ hội để sử dụng nó. Khả năng sử dụng của đồng tiền này là một cách ẩn danh tuyệt đối của nó. công việc của chúng tôi ở các nước khác nhau cho thấy nhiều chính trị gia, cán bộ, viên chức nhà nước muốn tận dụng lợi thế của công việc với Agam nhưng cùng với điều này theo pháp luật của nước mình thì không được làm các hoạt động kinh doanh hoặc đầu tư. Sử dụng các Bitcoin crypto-tiền tệ giải quyết một vấn đề với cơ quan thuế trong bất cứ nước nào. Thêm vào đó, bạn không cần phải sử dụng hệ thống chuyển khoản ngân hàng kiểm soát, trong đó mỗi bước là cần thiết để xác nhận bằng văn bản hoặc giấy phép có liên quan. Như có thể thấy từ trên, khách hàng Mỹ của chúng tôi sẽ có thể làm việc với các ngân hàng trong Cape Verde hoặc chi nhánh của chúng tôi ở bất cứ nước nào mà không có bất kỳ vấn đề. "
Đại Tây Dương Toàn cầu quản lý CA Asset (Atlantic GAM, Agam) quỹ đầu tư toàn cầu kết hợp với văn phòng chính tại Cape Verde thành lập vào tháng năm 2016. Ngành nghề kinh doanh chính: tài sản và công nợ mua và bán, phục hồi chức năng của các công ty đau khổ, chuẩn bị công ty cho IPO. 
Đại Tây Dương Toàn cầu quản lý tài sản trang web chính thức: https://atlanticgam.es/
Tessline
Hình ảnh chủ đề của mammuth. Được tạo bởi Blogger.